B Complex, ESP Soy Protein, GLA Complex, Omega Guard, Ostematrix, Sustained Release Vita C Plus, Zinc Complex

Testimoni Ohsem: Set Kesuburan Shaklee

Assalamualaikum semua

Semalam saya dapat berita gumbira dari seorang customer saya..Alhamdulillah..sekarang dia da mengandung 2 minggu selepas 2 bulan makan Set Kesuburan Shaklee.

testimoni set prenatal

Alhamdulillah..Alhamdulillah..Rezeki Allah kan?

2 bulan lepas, masa customer saya ni telefon bertanyakan Set Kesuburan Shaklee, perkara pertama yang saya tanya adalah ” Dah tanya pendapat doktor?”. Tujuannya simple je..saya tak nak memandai-mandai..Kalau customer ada masalah cyst ke, saya akan suggest supplemen untuk cyst..tapi Alhamdulillah, customer ni sihat semuanya cuma mungkin belum rezeki.

Jadi saya cadangkan Set Kesuburan Shaklee yang famous ni.

set prenatal

 

Untuk huraian Set Kesuburan Shaklee ni, InsyaAllah saya akan kongsikan nanti.

Kadang-kadang kita lambat dapat zuriat, bukan bermaksud kita tak subur..tapi mungkin badan kita belum bersedia untuk terima ahli baru. Jadi, dengan menjaga pemakanan dan gaya hidup pun dikira usaha kita untuk mendapatkan zuriat. Kan Allah ada pesan, DIA hanya akan bagi apa yang kita mampu tanggung..jadi harapan saya untuk semua TTCian, jangan putus harapan..jaga pemakanan dan jangan lupa berdoa. Semoga status blog saya kali ini, dapat memberi sinar harapan..

Lagi testimoni dari customer saya..

testimoni set kesuburan

 

 

 

Leave a Reply

