My Story

My Story : Need..Vacation..DESPERATELY

Assalamualaikum semua,

Sejak 2 menjak ni..saya dapat rasa emosi saya agak tak tak stabil..mungkinkah faktor umur? Tapi rasa muda lagi..hahahaha perasan je..rasa letih hati dan akal..rasa nak lari jao je..

AHA..JOM BERCUTI

Jadi, setelah difikir2..ditimbang2..mungkin juga da sampai masa untuk saya cuba kenali negara orang..cuba pelajari budaya dan adab orang lain. Dengan harapan, fikiran dan pandangan saya tentang kehidupan akan lebih luas..

Dramatik je bunyikan? Nampak tak kacau bilaunye emosi?hahahahaha

After all, mesti ada sebab orang kata ‘Hujan Batu di tempat sendiri, Hujan Emas di Tempat Orang..Lebih Baik Tempat Sendiri’. Kan?

Ni short list tempat yang saya nak lawati..

  1. Korea

Best jugak kalau dapat fefeeling cite korea kan?

 

seoul

 

2. Hong Kong

Disneyland!! Macam mak je yang over kan?

hong kong

3. Australia

Plus point, mudah nak komunikasi compare 2 di atas..pandai sangat sampai bole sembang kencang tu idok la tapi bole la setakat “How much?” “Why so expensive..” hahahahaha

Australia8

Sekarang ni..masih berbelah bahagi mana nak pegi..masih menimbang2 kos untuk 2 dewasa 2 kanak2..InshaAllah, bila da ada keputusan yang pasti,saya akan kongsikan yerp?

Leave a Reply

