ESP Soy Protein, My Story, Omega Guard, Set Diet, Sustained Release Vita C Plus, Vitalea

Set Diet Shaklee : Day 7..Ada new challenge

Assalamualaikum semua..

Sorry sangat sebab saya janji nak update everyday diet challenge saya. Tapi, laptop ni tetibe buat hal plak..tak bole on berhari-hari..macam mintak yang baru je laptop ni..

Janji tetap janji..saya akan update slow-slow hari-hari yang tertinggal.

Semalam genap seminggu saya berdiet..dan semalam rest day dan cheat day..hehehehe. So, semalam takde exercise..dan makan lebih sikittt je dari biase. Bila da seminggu diet ni, rasa sayang plak nak makan lebih-lebih.

Dari segi diet, saya takde buat jumping jacks ke yang lan semua..saja nak bagi otot rest 1 hari. InsyaAllah, esok saya plan nak buat cardio exercise (jogging untuk 45mins). Doakan saya ye…hehehehe.

Semalam, tengah-tengah saya google healthy menu, saya terjumpa 21 days challenge ni. Menarik plak rasa..jadi, saya share kat sini semoga semua pun join skali.

21 day challenge

Sodas, candy, chocolate, fast food tu da memang saya jauhkan..yang paling mencabar rasanya cakes..huhuhu..nak plak cheese cake..lagi la payah nak say no..hehehehe

White bread pun nmpak gayanya kena lupakan..selama ni malam saya x makan nasi, makan roti je..rupanye kurang betul jugak..hehehe.

It’s ok..sekurang2nya kita belajr ye dak?eche…

Oh ye..walaupun semalam cheat day saya, tapi saya tetap minum ESP 2 kali, Vitalea 2 biji, Omega 2 biji sebelum makan dan SR Vita C 2 biji.

 

Leave a Reply

