Vivix

Kenapa saya suka sangat Vivix?

Bismillahirahmanirahim

Assalamualaikum semua..

Pagi2 ni, jom kita sembang sikit tentang Vivix. *wink*

Apa yang saya suka sangat dengan Vivix ialah khasiat yang terkandung dalam satu botol kecil ni. Ramai yang kata Vivix ni mahal..tapi percaya lah cakap saya ni..Vivix ni sangat berbaloi untuk di belanjakan..

Saya ambil contoh customer yang nak kulit bebas jerawat. Satu set basic kulit cantik ialah ESP, SR Vita C & Vita E. Untuk yang kulit berjerawat sebab stress, elok tambah Garlic & B Complex.

Banyak tak nak kena makan? Memang harga lagi jimat..tapi larat tak nak makan banyak2 ni semua? Kepada yang boleh makan konsisten, tahniah sbb anda memang hebat. Tapi yang kategori senang culas macam saya ni? Saya cadangkan elok lah ambil Vivix. Satu sudu kecil je setiap hari.

poster vivix

Sebab tu..saya selalu cadangkan Vivix untuk customer saya. Plus, Vivix bukan ada satu dua je khasiat, tapi banyaaakkkk uols…

Antaranya :

  • Merendahkan tekanan darah
  • Meningkatkan tahap tenaga
  • Meningkatkan daya seks
  • Meningkatkan pengeluaran sperma
  • Memutihkan dan mengurangkan pigmentasi
  • Mengurangkan kedut halus.
  • Anti kanser
  • Merendahkan tahap kolesterol
  • Menguatkan tulang
  • Melanbatkan penuaan
  • Mengurangkan Arthritis
  • Meningkatkan daya ingatan
  • Anti-Inflamasi
  • Menghalang kejadian tumor
  • Menstabilkan perasaan
  • Memperbaiki tekstur kulit.

Haaaa…banyak tak? ada lagi sebenarnye..ni baru sikit je.

Macam mana boleh banyak sangat khasiat Vivix? sebab Vivix ni bertindak melindungi dan membaiki sellular DNA. Setiap hari, setiap sel dalam tubuh badan kita¬†mengalami hampir sejuta serangan yg merosakkan DNA. Serangan2 ini akan merosakkan pengkalan data genetik, dan akan menghasilkan satu ‘typo’ yg boleh mengganggu fungi sel. Jadi, ramuan Vivix ni, membantu melindungi dan memperbaiki sellular DNA.

Sebab itu la..kengkadang customer cakap minum Vivix utk kesuburan tapi dapat bonus badan makin slim. Atau bukan saje kurus..kulit pun bertambah cantik.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s