Herb-Lax, Lecithin, Set Diet

Berdiet dengan Herblax dan Lecithin

Assalamualaikum semua

Lepas raya tetibe berat ada naik daaaaa….hihihi. Jadi, dengan pantas saya mula balik berdiet dengan Shaklee. Mulakan dengan yang asas dulu, Herblax & Lecithin.

Herblax

herb-lax

Herblax ni turut dikenali sebagai Julap Lembut. Memang fungsi utama Herblax ni ialah membersihkan usus. Bila usus kita bersih, baru lah senang nutrien di serap. Tak kisah la nutrien dari makanan atau supplemen.

Selain itu, Herblax turut membantu :

1) Mengempiskan perut

2) masalah sembelit

Jadi, seelok-eloknya sekali sekala tu kita ambil Herblax untuk bersihkan usus kita. Tak semestinya nak kurus je kena detox usus. Kadang-kadang, kulit kita berjerawat pun disebabkan usus kita kotor. Tapi, tak semua macam tu. Ada juga sebab hormon.

Lecithin

lecithin

Lecithin ni pun best. Tambahan pula harga dia memang mampu milik. Lagi bertambah-tambah bestnya. hihihihihi. Lecithin ni bukan setakat membantu memecahkan lemak, tapi membantu mencantikkan kulit tau uols. Takkan tak nak, makan Lecithin untuk kurus, dapat kulit yang moist jugak.

Jom saya share testimoni dari ahkak ahkak yg pernah consume Herblax dan Lecithin.

testi lecithin 1 testi lecithin 2 testi lecithin 3 testi lecithin 4 testi lecithin 5

Sebenarnya, banyak lagiiii testi. Kalau nak info lanjut, jom wa/telegram je saya ye.

Love,

Fara | 017.347.1218

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s