Chewable Vitalea for Children, Mealshakes, Omega Guard

Macam mana nak jaga kesihatan mata kanak-kanak?

Assalamualaikum semua..

Pernah tak anda risau kesihatan mata anak-anak anda bila terlalu banyak tengok tab, ipad, telefon? Well, saya risau..nak pulak anak saya ni jenis susah makan sayur. Puas lah sorok dalam makanan, tetap dia korek keluarkan sayur tu.

*sigh*

Takut sangat bila fikir mata anak-anak saya tak cukup nutrien sampaikan kena pakai cermin mata diusia muda. Jadi, apa solution saya?

Tadaaaa…

Supplemen lengkap untuk kanak-kanak
Mealshakes

  • Sesuai untuk anak-anak yang belum boleh makan makanan pepejal. Anak saya yang sulung, payah makan supplemen. Dengan Mealshakes ni, saya boleh campur sesudu teh ke dalam minuman dia.
  • Membekalkan 19 vitamin & mineral penting termasuk vitamin A, Bs, C, D, E, zat besi, zink & iodin.
  • Vitamin A penting untuk penglihatan yang baik.
  • Vitamin C, E dan Bs – untuk melawan jangkitan, membaiki tisu.
  • Vitamin C – untuk gusi, gigi & kulit yang sihat.
  • Sodium – untuk keseimbangan bendalir.
  • Vitamin B – Penghasilan tenaga, fokus & daya tumpuan.
  • Serat pemakanan – membantu sistem pencernaan & mengatasi sembelit.
  • Vitamin A, C, E – anti oksida untuk mengekalkan kulit yang cantik & memperbaiki tisu.
  • Protein, Lemak & Karbohidrat – untuk perkembangan tumbesaran yang sihat, pemulihan & tenaga.
  • Kalsium & Vitamin D – untuk tulang yang sihat.
  • Vitamin B6, Thiamin, Riboflavin, Asid Folik – membantu dalam sistem saraf.

 

Chewable Vitalea

  • merupakan vitamin boleh kunyah. Jadi sesuai untuk kanak-kanak yang boleh makan makanan pepejal.

Omega Guard

  • Omega Guard merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkaian spektrum penuh 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi termasukEPA, DHA, ALA dan banyak lagi.
  • DHA adalah nutrien utama untuk otak, sistem saraf & retina.
  • Jangan tak tahu tau..kajian menunjukkan pelajar yang ambil omega 3, menunjukkan peningkatan mendadak dalam plajaran; membaca, mengeja dan tingkah laku.

Ini lah supplemen lengkap untuk kanak-kanak. Nak tahu cara pemakanan yang betul? Whatsapp je saya tau..

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s